Posted in

כמה עולה הובלת מכונת כביסה והאם כדאי לשלם את המחיר?

Posted in

מכונת כביסה היא מכשיר שאי אפשר לדמיין את החיים בלעדיו. זאת אומרת, אפשר לדמיין איך פעם אנשים היו מכבסים את הבגדים שלהם בנהר, או לדמיין כביסה ידנית של כל פריט לבוש בכיור הביתי, אבל מן הסתם המציאות שבה יש מכונה שעושה את זה עבורנו, ביעילות ובמהירות, עדיפה בהרבה. כשנוצר צורך להעביר מכונת כביסה מבית אחד לבית שני, יש מי שבוחרים לבצע את ההובלה בכוחות עצמם, ויש מי שמזמינים חברת הובלות. כאן בעמוד תמצאו מידע שיעזור לכם להחליט מה כדאי יותר, ובפרט הסברים לגבי מחיר ההובלה של מכונת כביסה.

הקריטריונים לקביעת עלות הובלת מכונת כביסה

* מרחק – ככל שהמרחק גדול יותר, כך עלות ההובלה של מכונת הכביסה עולה. חברה שמבצעת הובלות בכל הארץ תסכים מן הסתם לספק את השירות בכל מקום ולכל מקום, אבל קחו בחשבון שגם במדינה קטנה כמו ישראל בשלב מסוים המחיר עשוי להיות גבוה. כך למשל אם אתם שוקלים להעביר מכונת כביסה ישנה מבאר שבע לחיפה, בהחלט ייתכן שקניית מכונת כביסה חדשה היא אופציה משתלמת יותר.

* נגישות – ככל שיש מגבלות רבות יותר בדרך למכונת הכביסה, כך המחיר שיבקשו מובילים מנוסים גבוה יותר. כך למשל אם מכונת הכביסה נמצאת בקומה שלישית בבניין בלי מעלית, עלות ההובלה גבוהה בהשוואה להובלה שיוצאת מקומת קרקע או מבניין שיש בו מעלית. באופן דומה אם המפתחים צרים ומחייבים פירוק של דלת מכונת הכביסה, המובילים יבקשו על כך תוספת (צנועה) למחיר.

* תזמון – בימים הראשונים של כל חודש הביקוש לשירותי הובלות עולה, ולכן גם המחירים בדרך כלל גבוהים יותר. כדאי להמתין עד ל-6 או ל-7 בחודש (או כמובן מאוחר יותר), וכך לחסוך כסף. לפעמים גם שעת ההובלה משפיעה על המחיר, בגלל הפקקים הקשים בשעות מסוימות.

מהי התמורה לתשלום למוביל מקצועי?

בסך הכל העלות של הובלת מכונת כביסה נמצאת ברוב המקרים בטווח שבין 200 ל-400 ש"ח. התמורה למחיר כוללת בנוסף להובלה עצמה גם את ניתוק המכונה מהצנרת הביתית ואת חיבורה מחדש במקום שאליו היא מובלת. עוד מרכיב חשוב בתמורה הוא ביטוח: כשאתם מובילים מכשיר חשמלי בעצמכם, ונגרם לו נזק, מן הסתם אין מי שיפצה אתכם ובמקרה כזה קרוב לוודאי שגם אחריות, אם יש כזו, אינה רלוונטית. לעומת זאת מובילים אחראים מצוידים בביטוח מקיף לכל נזק שנגרם לרכוש בזמן הובלה (ובאופן טבעי כדאי לבחור במוביל שאכן דאג לביטוח כזה).

מעבר לכך, מוביל עם ניסיון יודע גם איך להעביר את המכשיר החשמלי הרגיש כך שהוא יהיה מוגן לחלוטין בפני הטלטלות שבדרך. בהקשר זה חשוב להדגיש שבכל מכונת כביסה יש רכיבים רגישים מאוד, ואם תנסו להוביל אותה בכוחות עצמכם רכיבים אלה עלולים להיפגע – בלי נזק לנראה לעין, אבל כן עם נזק כספי משמעותי.

מינימום סיכון לפציעה

עוד שיקול שחובה לקחת בחשבון כשמתלבטים אם לשלם למוביל מקצועי עבור העברת מכונת הכביסה הוא הסיכון לפגיעה פיזית בכם. מכונת כביסה שוקלת כמה עשרות קילוגרמים, ולכן הרמתה ללא ציוד מתאים ובלי שתהיו מיומנים בכך עלולה להסתיים בפציעה לא נעימה. למעשה, יש גם מי ששילמו על תנועה לא מדויקת ולא נכונה, ועל העומס הרב שמוטל על הגב במקרים כאלה, בפריצת דיסק שהובילה למגבלה של ממש בתנועה במשך חודשים ארוכים. זהו מחיר גבוה מאוד להובלה של מכונת כביסה, ולכן מומלץ להיעזר במי שזו המומחיות שלהם ולשלם להם.

צריכים הובלה מקצועית מהיום להיום? הזמינו את הובלות מאה: https://www.a100.co.il 

סל הקניות 0