Posted in

למה יש חרקים במכשירי חשמל?

שמים לב לאחרונה שחרקים מתאספים סביב בר המים? ובכן, ייתכן שסתם נשפך לכם תרכיז-שתיה על השיש. אם האזור נקי ובכל זאת יש מזיקים, נמלים או חרקים, כנראה שיש ישנן סיבות אחרות לבעיה הזו. מה הן? – קראו וגלו. 

הסיבות הבסיסיות לכך שחרקים נמשכים למוצרי חשמל 

בראש ובראשונה, מכשירי חשמל מייצרים חום, והחום הזה הוא בעצם מה שיכול להיות אטרקטיבי עבור חרקים מסוימים, כגון תיקנים, נמלים או פרפרי עש. כמו כן, מכשירי חשמל יכולים להכיל שאריות מזון, שאריות נייר או פלסטיק, או אפילו רק אבק דביק. חרקים יכולים לאכול את החומרים הללו, או להשתמש בהם לבניית קינים, מה שלמעשה מהווה עבורכם קן-פורה עבור הקמת מושבות שלמות וענקיות של מזיקים. נוסף על החום והמזון הפוטנציאלי שיש במכשירי חשמל שונים, מכשירי חשמל יכולים לספק מחסה מפני מזיקים מסוימים שטורפים מזיקים אחרים, במיוחד אם המוצרים החשמליים מונחים במקום חשוך או סגור. אלו הן הסיבות העיקריות לכך שחרקים נמשכים לא פעם למכשירי חשמל. כעת, בואו נבין מה עושים עם המזיקים האלו. 

למניעת חרקים במכשירי חשמל, הקפידו על הדברים הבאים

קודם כל ואולי הכי חשוב, אתם חייבים להקפיד לנקות את המכשירים באופן קבוע. נקו את המכשירים מבפנים ומבחוץ לפחות אחת לשבוע, והסירו ככל הניתן את כל השאריות של המזון או הלכלוך שנדבק למוצר החשמלי. כמו כן, אחסנו את המכשירים במקום קריר ויבש, כי חרקים פחות נמשכים למקומות כאלו. הם מעדיפים מטבעם מקומות חמים יותר, ככה שאחסון קריר יכול לפתור הרבה מהבעיה של משיכתם מלכתחילה. לבסוף, אם אתם רואים חרקים במכשירי החשמל שלכם, חשוב לפעול במהרה כדי להיפטר מהם. אתם יכולים להשתמש במוצרי הדברה, או לפנות לחברת הדברה, כך או כך, עשו זאת בהקדם כדי למנוע את התפשטות והתרבות החרקים. 

באיזה שלב כדאי להזמין מדביר?

בואו נגיד ככה, אם ראיתם מספר נמלים מסתובבות ליד המקרר או בסביבת בר המים שלכם, אין סיבה למהר להזמין מדביר או חברת הדברות. לחילופין, אם אתם במשך תקופה ארוכה עדים לכך שהחרקים מתרבים, ייתכן שזה הזמן הנכון לאתר חברת הדברה מורשית. אם מדובר על איזשהו נגע נקודתי מאוד, הדברה קטנה כזאת יכולה לעלות כמה מאות שקלים בודדים. עם זאת, בחלק מהמקרים נדרש יותר מאשר ביקור אחד, במיוחד אם מדובר על הדברה של מושבות חרקים שלמות. לכן. הקפידו לברר מראש מה ההדברה כוללת. מה הצפי לסיומה ומה האחריות עליה כוללת גם כן. 

לסיכום, איך להוזיל עלויות הדברה?

אם אתם מעוניינים להקל על הכיס שלכם כאשר חברת ההדברות מוזמנת, פעולה זו מומלצת והיא בהחלט אפשרית. קוראים לזה סקר שוק, השוואת מחירים בין מדבירים ובדיקת מחירון הדברות חרקים. כך מוצאים חברת הדברה מקצועית במחיר משתלם, המספקת אחריות על עבודת ההדברה שלה. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מדבירים לא מאוד מנוסים שמחפשים "להשתפשף" על הגב שלכם. כמובן שיש להימנע מכך, כמו שכדאי להימנע ממחירים נמוכים מדי ולא ריאליים בשוק ההדברות. זכרו, מחירים נמוכים מדי עלולים להעיד על חוסר מקצועיות מצד החברה. 

המידה נכתב בשיתוף עם פורטל מדבירים פלוס

סל הקניות 0