Posted in

האם ניתן לכבס שטיח במכונת כביסה?

אם אתם שואלים האם ניתן לכבס שטיח במכונת כביסה, השאלה צריכה להיות מדויקת יותר לאחר שמתקבלים פרטים כמו: סוג השטיח, גודלו ומשקלו, הוראות היצרן בנוגע לניקוי שלו ועוד. המשיכו לקרוא כדי לנקות שטיח, אבל יותר מזה, על מנת לעשות זאת חכם וללא נזקים מיותרים. 

כדאי או אפשרי-טכנית לכבס את השטיח במכונה? – כן ולא 

התשובה הקצרה היא: כן, אך לא תמיד מומלץ. התשובה הארוכה יותר היא שניתן לכבס במכונת כביסה שטיחים קטנים יחסית, כגון שטיחי אמבטיה וכן שטיחים דקורטיביים עד גדלים בינוניים במקסימום. שטיחים אלו עשויים בדרך כלל מחומרים סינתטיים, כגון פוליאסטר או חומרים משולבים בניילון, שאינם סופגים מים בצורה משמעותית, וגם כאשר סופגים, מתייבשים בקלות וללא נזקים של דהיית צבע או התפוררות. שטיחים גדולים יותר, כגון שטיחי סלון או שטיחים מקיר לקיר, אינם מתאימים למכונת כביסה. השטיחים הללו עשויים לרוב מחומרים טבעיים, כגון צמר או כותנה, שאינם עמידים בפני מים, ומעבר לכך, הם גדולים מדי בשביל להכניסם למכונה. 

החלטתם בכל זאת לכבס שטיח במכונה? שימו לב לדגשים האלו

גם אם שטיח מסוים מתאים לכביסה במכונה, חשוב להקפיד על מספר דברים כדי למנוע נזק שבדרך כלל יהיה בלתי הפיך, מה שיצריך רכישת שטיח חדש. ראשית, יש לקרוא את הוראות היצרן בזהירות כדי לוודא שהשטיח מתאים לכביסה במכונה. שנית, יש להשתמש בתוכנית כביסה עדינה במיוחד, עם טמפרטורה של לא יותר מ-30 מעלות. שלישית, אנחנו ממליצים להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים לשטיחים. רביעית ואולי הכי חשוב, יש להוציא את השטיח מהמכונה מייד לאחר הכביסה ולייבש אותו באוויר הפתוח – לא במייבש הכביסה! חשוב לדעת, מייבש כביסה עלול לכווץ משמעותית את השטיח שלכם. בסופו של דבר, אם אתם לא בטוחים אם ניתן לכבס שטיח מסוים במכונת כביסה, מומלץ לפנות לבעל מקצוע – המשיכו לקרוא. 

חברת ניקוי שטיחים בבית הלקוח – הפתרון הנכון 

בסופו של דבר, חברת ניקוי שטיחים בבית הלקוח מהווה את הפתרון הנכון, בין אם יש לכם שטיח מבד טבעי או סינטטי. אנשי הניקוי מגיעים עד אליכם, משתמשים בחומרים הייעודיים הנכונים ומצליחים להסיר את כל הכתמים העקשנים ביותר שיש על שטיחים. גם אם מדובר בשטיח מקיר לקיר, חברת הניקוי הנכונה יכולה להתאים שיטות שונות של ניקוי יבש, מה שלא יצריך הרטבה של השטיח במידה משמעותית. באופן הזה, השטיח יתייבש מהר יותר וכמובן – לא יצבור ריחות רעים בעקבות רטיבות וחומרי ניקוי. בפועל, ניקוי יבש מהווה פתרון מעולה, אך הוא יקר יותר מאשר שיטות ניקוי שטיחים אחרות. 

לסיכום, טיפ להוזלת מחירי ניקוי שטיחים 

לסיכומו של דבר, ההמלצה הכי נכונה היא להסתייע באנשי מקצוע שזהו תפקידם, הם אמונים על הסרת כתמים משטיחים, עקשנים ועמוקים ככל שיהיו. לכן, המלצת הזהב שלנו אליכם היא כזאת – בצעו השוואת מחירים בין חברות ניקוי מקצועיות בעיר המגורים שלכם. סקר השוק הזה לוקח כמה דקות בודדות בלבד, אבל הוא חוסך משמעותית בכיס כאשר נעזרים בנותני שירותים ושנים. אם עורכים את השוואת המחירים תוך שמקבלים לפחות 3 הצעות מחיר מחברות שונות, אפשר לחסוך עד כ-37% מעלות ניקוי השטיח! לכן, אל תוותרו על זכותכם לחסוך בכיס. 

למידע נוסף על ניקוי שטיחים, בקרו באתר טופ שטיחים

 

סל הקניות 0