Posted in

תקלות נפוצות במכונות כביסה

אין מי שלא אוהב\ת את הבגדים נקיים, מריחים טוב ורעננים כאילו שלפו אותם עכשיו מהמפעל, אבל לעיתים גם מכונת הכביסה מתקלקלת ויש צורך לקרוא לטכנאי. אבל, רגע לפני איתור טכנאי מכונות כביסה, חשוב להכיר את סוגי התקלות והמחירים לתיקון שלהן.

באופן כללי, מכונות כביסה הן מכשירי חשמל שנחשבים די עמידים, אבל בחיים כמו בחיים, גם מכשירים עמידים לעיתים מתקלקלים ומצריכים תיקון. בין אם מדובר על תקלה כזאת או אחרת, טכנאי מכונות כביסה מומלץ לא רק לתיקון התקלה, אלא גם לתחזוקה השוטפת של המכונה. בין התקלות הנפוצות במכונות כביסה, ניתן למצוא את הבאות:

  • התנתקות צינור המכונה ממערכת המים
  • מנגנון נעילת דלת תקול במכונת הכביסה
  • טיימר דיגיטלי\צג דיגיטלי לא עובד במכונת כביסה
  • בולמי זעזועים שחוקים במכונה
  • ידית מכונת כביסה שבורה או תקועה

להשתמש נכון במכונות מלכתחילה 

כדי למנוע תקלות במכונות כביסה, חשוב לדעת כיצד להשתמש בהן נכון מלכתחילה. זה כולל שימוש נכון במרכך כביסה, בנוזל ג'ל או באבקת כביסה, כאשר ההמלצה היא תמיד לעקוב אחר הוראות היצרן. ברוב המקרים אנשים בטוחים שאם מוסיפים חומר ניקוי רב, הניקוי של הבגדים יהיה טוב יותר. 

בפועל, אם מעמיסים יותר מדי מרכך כביסה וג'ל או אבקת כביסה, המכונה מוצפת מבפנים ואת מתחילה ה"חגיגה" האמיתית. זה יתבטא בקורוזיה שמתפתחת בתוך המכונה, בחלקים דביקים שמתבלים עקב הלכלוך ועוד. לכן, חשוב להקפיד על מינון נכון (בד"כ כמות של פקק מכל תכשיר ניקוי).

כמה עולה לתקן מכונת כביסה?

לנוחיות הצרכן החכם, הנה מחירון תיקון מכונות כביסה ע"י טכנאי מוסמך:

סוג תקלה במכונת כביסה מחיר תיקון מכונת כביסה  מה כוללת העבודה 
ביקור טכנאי ואיתור תקלות 150 – 250 ₪ לא כולל עבודת תיקון
תיקון מנוע מכונת כביסה 300 – 850 ₪ כולל חלקים ועבודה
החלפת ידית מכונת כביסה 200 – 450 ₪ כולל חלקים ועבודה
חיבור מחדש של מכונת כביסה למערכת המים 150 – 350 ₪ לא כולל חלקים בעבור תיקון תקלות (כמו צינור קרוע או בנד שבור)
תיקון טיימר\צג דיגיטלי 450 – 850 ₪ כולל חלקים ועבודה 

 

לאחר בדיקת מחירון טכנאי מכונות כביסה, אפשר להתקדם הלאה לשלב הבא של תיקון המכונה – השוואת מחירים. 

לבסוף, השוואת מחירים בין טכנאי מכונות כביסה 

השוואת מחירים בין טכנאי מכונות כביסה מאפשרת לדייק משמעותית את השירות שמקבלים, תוך כדי שחוסכים בכיס עוד כמה שקלים. במהלך ההשוואה, שמתבצעת על ידי פורטלים ברשת, אפשר לסקור חוות דעת על טכנאים מומלצים למכונות כביסה, לבדוק ביקורות, לעיין בסוגי התמחויות של טכנאים ועוד. 

בסופו של דבר, השוואת המחירים היא סוג של מחקר שוק שחובה לבצע לפני שמזמינים אנשי מקצוע. אלמלא מחקר השוק הזה, יהיה קשה לדעת מי אנשי המקצוע שנכנסים הביתה ומהי איכות השירות שלהם. 

סל הקניות 0