Posted in

כמה עולה התקנת מכונת כביסה?

רגע לפני שמחליטים להזמין אינסטלטור להתקנת מכונת כביסה, חשוב לברר אילו סוגי שרברבים עוסקים בכך, ממה מושפע המחיר וכמה עולה ההתקנה. מתקין מכונות כביסה עשוי לגבות מחירים המשתנים בהתאם לכמה גורמים שונים, בהם נדון במאמר הבא. 

זה דבר אחד לברר בגוגל על מחיר התקנת מכונות כביסה, אבל זה דבר אחר להזמין אינסטלטור להתקנת מכונת כביסה אשר נחשב אמין ומספק אחריות על ההתקנה. רגע לפני הזמנת התקנת מכונות כביסה, חשוב לדעת כי מחירי התקנת מכונות כביסה עתידים להשתנות בהתאם לחלק מהפקטורים הבאים:

  • סוג מכונת הכביסה והנפח שלה
  • מצב וסוג תשתית המים בבית
  • האם יש נקודת מים מוכנה או לא
  • משקל מכונת הכביסה

מה כוללת התקנת מכונת כביסה?

התקנת מכונת כביסה כוללת, קודם כל, וידוא שיש את כל הרכיבים הדרושים למכונה הספציפית שמתקינים. בהתאם לסוג המכונה, בדרך כלל צריך צינורות מים חמים וצינורות מים קרים, כמו גם כבלי חשמל ייעודיים וכן צינורות ניקוז המיועדים לפליטת מים עודפים. אם אין את כלל הפריטים האלה, צריך לרכוש אותם בנפרד או ליצור קשר עם יבואן המכונה.

בנוסף ולא פחות חשוב, התקנת מכונת כביסה מצריכה קיום של נקודת מים. אם לא קיימת נקודת מים, מחיר התקנת נקודת מים יכול לנוע בין כ-200 ₪ ל-450 ₪ ומעלה. לאחר התקנת נקודת המים, אפשר לחבר בין כלל הפריטים והחלקים של המכונה. 

כמה עולה התקנת מכונת כביסה? 

אם כבר הוחלט להזמין אינסטלטור להתקנת מכונת כביסה, אז במקביל צריך לברר מחיר התקנת מכונות כביסה. בממוצע, מחיר מתקין מכונות כביסה יכול לנוע בין 200 ₪ ל-450 ₪, תלוי בסוג המכונה ובניסיון של המתקין. בתוך כך, מחיר התקנת מכונות כביסה משתנה ממתקין למתקין, אך הוא לא אמור לעבור את רף ה-450 ₪. 

חשוב לציין, מחירי ההתקנה משתנים גם בהתאם לאזורים שונים בארץ. כאשר מעוניינים להזמין אינסטלטור להתקנת מכונת כביסה או הנדימן, חשוב להזמין את איש המקצוע בהתאם לאזור המגורים. זאת, כיוון שאנשי מקצוע המגיעים ממרחקים ארוכים יותר יגבו בהתאם יותר כסף על השירות שלהם. 

כיצד להוזיל מחיר התקנת מכונת כביסה? 

כדי להוזיל עלויות התקנת מכונת כביסה, בימינו נהוג לערוך השוואת מחירים בין מתקיני מכונות כביסה, מה שעשוי להיראות כמשימה מורכבת, אבל ההשוואה יכולה לחסוך לא מעט כסף בכיס. אם במקרים מסוימים השוואת המחירים יכולה לחסוך כ-5% – 10% על ההתקנה, במקרים אחרים השוואת מחירים בין אינסטלטורים תאפשר לחסוך גם כ-15% ומעלה.

את השוואת המחירים אפשר לעשות בקלות בעזרת הרשת, אבל חשוב לעשות את זה בצורה נכונה. ההמלצה היא לקבל לפחות 3 הצעות מחיר מאנשי מקצוע שונים. במקביל, מומלץ גם להשוות בין ביקורות ודירוגים של אנשי מקצוע. 

סל הקניות 0