Posted in

תנור משולב כיריים חשמליות

Posted in

אחד מכלי העבודה הבולטים בכל מטבח הוא התנור. לתנור מקום של כבוד וסביבו מתרחשת רוב הפעילות במטבח. כמעט בכל פעולה של אפייה, טיגון ובישול לתנור במטבח האפשרות לתת את המענה האיכותי ביותר.
עבור צרכנים רבים המעוניינים הרכישה של תנור חדש מהווה תנור משולב כיריים חשמליות את האפשרות המועדפת. הסיבה הבולטת לרצון בתנור משולב כיריים חשמליות נוגע לרצון לחסוך במקום.
בעת רכישה של תנור משולב כיריים חשמליות חשוב כמובן לתת את הדעת למספר מאפיינים.

תוכניות הפעלה של התנור
ברוב התנורים נוכל ליהנות מארבע תוכניות אפייה שונות. במקרים אלו מדובר בתנור אמין וזול. בתנורים אלו לא קיים מאוורר אך בו שני גופי חימום – תחתון ועליון. אפשרות נוספת היא תנור משולב טורבו. בתנור זה נוכל ליהנות ממאוורר פנימי שמפזר את החום באופן אחיד ומלפחות שש תכניות אפייה שונות. בתנור משולב – הטורבו אקטיבי נוכל ליהנות כבר משמונה תכניות אפייה, שני גופי חימום – עליון ותחתון, מאוורר שלו עצמו גוף חימום נוסף.

שעוני הפיקוד
בתנורים משובחים רבים נמצא את השעונים המכניים המתאים לבישול או אפייה של עד 120 דקות וזאת ללא כל אפשרות להעפלת טיימר. בתנורים משולבים אחרים, מתקדמים יותר, נוכל ליהנות מתנורים עם שעון דיגיטלי בהם יכולת הפעלה לפרקי זמן קצובים, הפעלת טיימר והפעלת תזכורות.

אופן ניקוי התנור
כמו בכל מכשיר חשמלי כמעט, ממנו אנו נהנים, חשוב לקחת בחשבון ולתת את הדעת לאופן בו ניתן לנקות אותו. לתנורים משולבים רבים קיימת כיום האפשרות לניקוי פירולטי – ניקוי עצמי של התנור. לניקוי הפירולטי תוכנית הפעלה בה התנור מחמם עצמו לכדי 500 מעלות זאת בשביל לשרוף בתוכו את כל הלכלוך והשומן שהצטבר. לאחר החימום כל מה שנותר הוא להעביר סמרטוט לח כשהתנור מתקרר על מנת לנקות את הפיח שנותר מתהליך השריפה המבוקר.
חשוב לוודא שפנים התנור העשוי אימייל (חומר צבעוני הנוצר מהתכת אבקת זכוכית על שכבת מתכת) יהיה בצבע שחור או חום ובעל עמידות של 300 מעלות לפחות. בחלק מתוכנית הניקוי הפירולטי ישנה אף תוספת אבץ המחזקת את פנים התנור. חשוב לציין שתוספת של ניקוי פירולטי לתנור ביטוי במחיר ותנורים אלו יקרים יותר ב-1,000-1,500 ₪ מהדגמים המקבילים. בנוסף, הפעלת התוכנית בתנור תזלול לכם חשמל נוסף.

הפינוק החדש – כיריים חשמליות
הפינוק החדש עבור צרכנים רבים הן הכיריים החשמליות. כיום ניתן למצוא בתנורים המשולבים שלוש רמות שונות של כיריים חשמליות. הרמה הפשוטה ביותר הן הכיריים החשמליות בעלות להבת הרדיאן. הרדיאן הוא מבער סלילי שכיבויו והדלקתו איטיים. בנוסף, נהנים רבים מלהבת ההיי לייט. זו נחשבת ליציבה הרבה יותר ובעלת פעילות חימום וקירור מהירים. הרמה האיכותית ביותר של הכיריים החשמליות היא האינדוקציה. אלו פועלות על שדה מגנטי כשסגירת המעגל נעשית באמצעות הסירים והמחבתות. לכן, כשאלו מוסרות הכיריים נכבות באופן אוטומטי.

סל הקניות 0